Verzenden + retourneren

VERZENDEN

  • De prijzen die in de webshop worden benoemd, zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Wanneer je een bestelling plaatst, wordt in je winkelmandje automatisch berekend in welk verzendkosten-tarief je bestelling valt.
  • De verzendkosten zijn de kosten die PostNL in rekening brengt.
  • Een A3 poster past niet door de brievenbus. Hier wordt altijd €6,95 verzendkosten voor gerekend.
  • Heb je meerdere producten in je winkelwagentje, dan wordt voor verzending automatisch het tarief gerekend voor het grootste en/of zwaarste product.
  • Ik verzend brievenbuspost en pakketpost met PostNL. Wanneer de bestelling is overgedragen aan PostNL heb ik geen controle meer over het bezorgproces.
  • Je pakketje wordt altijd netjes en leuk verpakt. Zo komt je product in goede staat aan en is het een feestje om het uit te pakken.
  • De levertijden zijn indicatief. Ik werk op dinsdag, donderdag en vrijdag, waarbij ik altijd probeer een geplaatste bestelling in diezelfde week van bestelling te verwerken.
  • Levertijden zijn afhankelijk van de juiste en volledige aanlevering van informatie bij de bestelling van je product. Vul alles dus zo zorgvuldig mogelijk in om een zo snel mogelijke levering te garanderen.
  • Voor geboortekaartjes en andere gepersonaliseerde producten geldt dat ik na een bestelling per mail contact met je opneem om je een digitale proefdruk te laten zien, voordat de bestelling wordt verzonden naar de drukker.
  • Als er om wat voor reden dan ook vertraging op de levering zit, zal ik je altijd per e-mail op de hoogte stellen en kunnen we overleggen wat je met de bestelling wilt doen.
  • Is je bestelling beschadigt bij levering? Dan wil ik je graag vragen contact met me op te nemen via het contactformulier en gaan weop zoek naar een oplossing.
  • Wil je een bestelling in Utrecht afhalen? Dat kan uitsluitend op afspraak.

RETOURNEREN

  • Gepersonaliseerde producten of producten op maat gemaakt, kunnen niet geretourneerd worden. Denk hierbij aan geboortekaartjes en naamposters.
  • Voor overige webshopbestellingen geldt dat wanneer een bestelling niet aan je verwachtingen voldoet, je deze binnen 14 dagen kunt retourneren. Dit kan alleen door vooraf een e-mail te sturen en geldt niet voor gepersonaliseerde producten. Ik zou je willen vragen de bestelling goed en veilig verpakt en voldoende gefrankeerd te retourneren. 
  • Ontwerp door Lindy is niet aansprakelijk voor vermiste retourzendingen. 
  • Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen en retourzendingen die niet zijn aangemeld worden niet door Ontwerp door Lindy gecrediteerd.
  • De terugbetaling zal zo spoedig mogelijk na ontvangst van de retourzending plaatsvinden.

Meer informatie over het leveren van bestellingen vind je in de algemene voorwaarden.